Verzending & Retour

Verzending en retourneren

HOAGARD biedt NADRUKKELIJK Verzending naar heel Europa.

Verzend- en levertijden

Uw bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen verzonden. Levertijden: 2-5 werkdagen.

Nederland / België

Alle bestellingen naar NL en BE worden verzonden via HOAGARD Warehouses in Amsterdam En Solingen (Duitsland) . Levertijd is 2-5 dagen max voor Europese landen. Wij verzenden wereldwijd.

Wilt u een prijsopgave voor de verzendkosten ontvangen? Ga dan naar de kassa en selecteer de gewenste artikelen.

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een mail die uw orderbevestiging en een lijst met uw artikelen zal tonen. Zodra uw bestelling is verzonden vanuit ons magazijn, ontvangt u een tweede e-mail met de titel; 'Verzendmelding'. Deze melding zal al uw artikelen vermelden en een 'Volg uw bestelling'-link zal worden getoond. Volg deze link om doorgestuurd te worden naar uw tracking-info. Let op, tracking wordt alleen bijgewerkt nadat het is gescand door het verzendbedrijf, wacht 24 uur voordat dit is bijgewerkt.

Houd er rekening mee dat de geschatte levertijden die bij het afrekenen en hierboven worden vermeld, niet gegarandeerd zijn. Deze tijdsbestekken zijn er om onze klanten een idee te geven van de levertijden en mogen niet als 100% nauwkeurig worden beschouwd. HOAGARD is niet verantwoordelijk voor vertragingen in de levering als gevolg van problemen met de koerier.

Als u uw levering mist, ontvangt u een kaartje van het transportbedrijf met instructies over wat u vervolgens moet doen.

Instructies voor annulering

U hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen deze overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt dertig dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht moet u ons (Hoagard GmbH, Gerichtstraße 21 42651 Solingen/DUITSLAND - info@hoagard.com) van uw besluit om dit contract te annuleren door een duidelijke verklaring per e-mail. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor annulering, maar bent hiertoe niet verplicht.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Als u deze overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief de leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaardlevering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling totdat wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Het herroepingsrecht bestaat niet voor de volgende overeenkomsten:

  • Overeenkomsten voor de levering van volgens specificaties van de consument vervaardigde goederen, dat wil zeggen goederen die op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument worden vervaardigd, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.

RETOURNEREN & RUILEN

We weten zeker dat u tevreden zult zijn met uw HOAGARD-aankoop, maar we veranderen allemaal van gedachten. Als u dat doet, lees dan de onderstaande informatie. Zoals altijd is ons klantenserviceteam slechts een e-mail verwijderd! Dus als u vragen hebt, stuur dan een e-mail naar: info@hoagard.com

30 dagen retourbeleid

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw goederen, zullen wij u graag een vervanging of terugbetaling verstrekken, mits u ze binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneert. Wij raden u ten zeerste aan om uw artikel compleet met alle originele labels en originele doos te retourneren. Als dat niet het geval is, stuur ons dan een e-mail en wij zullen u helpen.

Wij raden onze klanten ten zeerste aan om contact met ons op te nemen voor instructies voordat ze hun artikelen retourneren.

Als een artikel/bestelling buiten de retourtermijn van 30 dagen naar HOAGARD wordt geretourneerd, sturen wij de klant een cadeaubon ter waarde van het verschuldigde bedrag.

Als uw retourzending niet aan deze criteria voldoet, is dit beleid niet van toepassing.

Retourneren

Voor retourzendingen inspecteren we het artikel/de artikelen bij aankomst en verwerken we de terugbetaling binnen 1-3 werkdagen. Houd er rekening mee dat een terugbetaling tijd nodig heeft om op uw account of kaart te verschijnen.

Uitwisselingen

Bij ontvangst van uw artikel voor omruiling zullen wij de artikelen inspecteren, als het voldoet aan onze hierboven vermelde normen zullen wij de bestelling verwerken en het nieuwe artikel/de nieuwe artikelen binnen 1-3 werkdagen verzenden. De standaard verzendtijd is van toepassing bovenop de verwerkingstijd. Als er problemen optreden met uw omruiling, zoals de gewenste maat of kleur die niet op voorraad is of het artikel dat de inspectie niet doorstaat, zullen wij u onmiddellijk per e-mail op de hoogte stellen.

Retouradres

Stuur alle ruilingen en retourzendingen naar het onderstaande adres. Zorg ervoor dat u een retourformulier of voldoende informatie bijvoegt om de retourzending/ruiling te verwerken.

Hoagard GmbH - Gerichtstraße 21 42651 Solingen/DUITSLAND

DOUANE & GEMISTE PAKKETTEN

Douane en invoerrechten

Indien er douane- of invoerrechten worden geheven, dekt HOAGARD alle bijkomende kosten voor de klant.

Helaas hebben we geen controle over deze kosten en kunnen we niet bepalen wat de kosten kunnen zijn, aangezien douanebeleid en invoerrechten per land verschillen. We raden u aan contact op te nemen met uw lokale douanekantoor om de huidige kosten te achterhalen voordat u bestelt.

De klant is volledig aansprakelijk voor alle pakketten die worden teruggestuurd naar HOAGARD vanwege onbetaalde douanekosten of genegeerde/ongeziene e-mails van uw douanekantoor of vervoerder. Postkosten, retourkosten, douanekosten en afhandelingskosten worden allemaal afgetrokken van een eventuele terugbetaling, cadeaubon of gevraagde omruiling.

Gemiste pakketten

Artikelen die niet worden afgeleverd omdat de ontvanger niet thuis is, worden over het algemeen na de tweede bezorgpoging teruggestuurd naar een lokaal depot. Artikelen die niet bij het depot worden opgehaald, worden teruggestuurd naar HOAGARD. Vervolgens betalen we de goederen terug MINUS onze verzendkosten en administratiekosten voor geretourneerde artikelen. We adviseren klanten om een ​​adres te gebruiken waarvan ze zeker weten dat er iemand aanwezig is om het artikel in ontvangst te nemen (thuis of op het werk), omdat er voor hen moet worden getekend.

Niet-bezorgde artikelen

Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, is het de verantwoordelijkheid van de vervoerder om uw pakket bij u af te leveren. Wij hebben zeer weinig tot geen macht om niet-bezorgde artikelen te beïnvloeden. De vervoerder zal hun procedures en eventuele compensatieclaimprocessen uitleggen. Wij zullen altijd ons best doen om dit proces te helpen wanneer de klant contact met ons opneemt via info@hoagard.com

Voor alle Europese en internationale bestellingen geldt: als uw pakket niet buiten de ETA-tijd wordt afgeleverd, neem dan contact op met info@hoagard.com

Houd rekening met 10 dagen na de ETA-tijd voordat u een nieuwe levering of restitutie aanvraagt. HOAGARD zal altijd zijn best doen om u te vinden en u op de hoogte te houden van onze levering indien nodig.