Verzending & Retour

Verzending & Retourneren

HOAGARD biedt EXPRESS verzending naar heel Europa.

Verzend- en bezorgtijden

Uw bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen verzonden. Levertijden: 2-5 werkdagen.

Nederland / België

Alle bestellingen naar NL en BE worden verzonden via HOAGARD Warehouses in Amsterdam en Solingen (Duitsland). De levertijd is maximaal 2-5 dagen voor Europese landen. Wij verzenden wereldwijd.

Als je een verzendofferte wilt, ga dan naar de kassa met je gewenste artikelen.

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een e-mail met daarin je orderbevestiging en een lijst met je artikelen. Zodra uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, ontvangt u de tweede post met de titel; 'Verzendmelding' deze melding toont al uw artikelen en er wordt een link 'Volg uw bestelling' weergegeven. Volg deze link om doorgestuurd te worden naar uw trackinginformatie. Het volgen van notities wordt alleen bijgewerkt nadat het is gescand door het transportbedrijf, het duurt 24 uur voordat dit is bijgewerkt.

Houd er rekening mee dat de geschatte levertijden die bij het afrekenen en hoger worden opgegeven, niet worden gegarandeerd. Deze tijdschema's zijn opgesteld om onze klanten een idee te geven van de leveringsdata en mogen niet als 100% nauwkeurig worden beschouwd. HOAGARD kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele vertragingen in de levering als gevolg van koeriersproblemen.

Als u uw levering mist, ontvangt u een visitekaartje van de rederij met instructies over wat u vervolgens moet doen.

Instructies voor annulering

U hebt het recht om dit contract binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden te annuleren. De herroepingstermijn verstrijkt dertig dagen vanaf de dag waarop u, of een door u aangewezen derde, anders dan de vervoerder, het laatste goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Hoagard GmbH, Gerichtstraße 21 42651 Solingen/DUITSLAND - info@hoagard.com) via een duidelijke verklaring per e-mail op de hoogte stellen van uw beslissing om dit contract te annuleren. U kunt gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar dit is niet verplicht.

Om aan de herroepingstermijn te voldoen, volstaat het dat u uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht verzendt voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Als u dit contract herroept, vergoeden wij u alle betalingen die we van u hebben ontvangen, inclusief de leveringskosten (behalve de extra kosten die ontstaan ​​als u een ander type levering dan de goedkoopste levering hebt gekozen type standaardlevering dat door ons wordt aangeboden), zonder onnodige vertraging en in ieder geval niet later dan 14 dagen vanaf de dag waarop we op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing om dit contract te herroepen. We zullen de terugbetaling uitvoeren met hetzelfde betaalmiddel dat u voor de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij u uitdrukkelijk anders bent overeengekomen; in ieder geval betaalt u geen kosten als gevolg van een dergelijke terugbetaling. We kunnen wachten met terugbetaling totdat we de goederen hebben teruggekregen of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggestuurd, al naar gelang welk tijdstip eerder valt.

U dient de goederen terug te sturen of aan ons te overhandigen, zonder onnodige vertraging en in ieder geval niet later dan 14 dagen vanaf de dag waarop u ons uw herroeping van dit contract meedeelt. De deadline wordt gehaald als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. U moet de directe kosten van het terugzenden van de goederen dragen. U bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering van de goederen die het gevolg is van een andere behandeling dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen.

Het herroepingsrecht bestaat niet voor de volgende contracten:

  • Overeenkomsten voor de levering van goederen die zijn gemaakt volgens specificaties van de consument, d.w.z. goederen gemaakt op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument of duidelijk gepersonaliseerd zijn.

RETOUREN & RUILEN

We zijn er zeker van dat je blij zult zijn met je HOAGARD-aankoop, maar we veranderen allemaal van gedachten. Als je dat doet, lees dan de onderstaande informatie door. Zoals altijd is ons klantervaringsteam slechts een e-mail verwijderd! Dus voor vragen kunt u een e-mail sturen naar: info@hoagard.com

30 dagen retourbeleid

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw goederen, zullen we u graag een vervanging of terugbetaling verstrekken, op voorwaarde dat ze binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling worden geretourneerd. We raden je ten zeerste aan om je artikel compleet met alle originele labels en originele doos te retourneren. Zo niet, stuur ons dan alstublieft een e-mail en wij zullen u helpen.

We raden onze klanten ten zeerste aan om contact met ons op te nemen voor de instructies voordat ze hun artikelen retourneren.

Als een artikel/bestelling wordt geretourneerd aan HOAGARD buiten de retourperiode van 30 dagen, verstrekken we de klant een cadeaubon voor het verschuldigde bedrag.

Als uw retourzending niet aan deze criteria voldoet, is dit beleid niet van toepassing.

Retourneren

Voor retourzendingen inspecteren we de artikelen bij aankomst en verwerken we de terugbetaling binnen 1-3 werkdagen. Houd rekening met eventuele terugbetalingen, tijd om in uw account of op uw kaart te verschijnen.

Uitwisselingen

Na ontvangst van uw artikel om te ruilen, zullen we de artikelen inspecteren. Als het voldoet aan onze hierboven vermelde normen, zullen we de bestelling verwerken en het nieuwe artikel(en) binnen 1-3 werkdagen verzenden. De standaard verzendtijd komt bovenop de verwerkingstijd. Als er problemen optreden met uw omruiling, zoals het feit dat de gewenste maat of kleur niet op voorraad is of een artikel niet door de inspectie komt, zullen we u onmiddellijk per e-mail op de hoogte stellen.

Retouradres

Stuur alle ruilingen en retourzendingen naar het onderstaande adres en zorg ervoor dat u een retourformulier of voldoende informatie meestuurt om een ​​retourzending/ruiling te verwerken.

Hoagard GmbH - Gerichtstraße 21 42651 Solingen/DUITSLAND

DOUANE & GEMISTE PAKKETTEN 

Douane en rechten

Als er douane- of invoerrechten in rekening worden gebracht, dekt HOAGARD alle extra kosten voor de klant.

Helaas hebben we geen controle over deze kosten en kunnen we niet bepalen wat de kosten zijn, aangezien het douanebeleid en invoerrechten van land tot land verschillen. We raden u aan contact op te nemen met uw plaatselijke douanekantoor om de huidige kosten te weten te komen voordat u bestelt.

De klant is volledig aansprakelijk voor pakketten die aan HOAGARD worden geretourneerd vanwege onbetaalde douanekosten of genegeerde/ongeziene e-mails van uw douanekantoor of vervoerder. Verzendkosten, kosten voor retourzendingen, douanekosten en administratiekosten worden allemaal in mindering gebracht op eventuele terugbetalingen, cadeaubonnen of gevraagde omruilingen.

Gemiste pakketten

Alle artikelen die niet zijn afgeleverd omdat de ontvanger niet thuis is, worden over het algemeen teruggestuurd naar een lokaal depot na de tweede afleverpoging, artikelen die niet uit het depot zijn opgehaald, worden teruggestuurd naar HOAGARD, we zullen dan een terugbetaling van goederen MINUS onze portokosten en administratiekosten voor geretourneerde artikelen. We raden klanten aan om een ​​adres te gebruiken waarvan ze kunnen garanderen dat er iemand aanwezig is om het artikel in ontvangst te nemen (thuis of op het werk), omdat er dan getekend moet worden.

Niet-geleverde artikelen

Zodra uw pakket ons magazijn verlaat, is het de verantwoordelijkheid van de vervoerder om uw pakket bij u af te leveren. We hebben zeer weinig of geen macht om niet-geleverde artikelen te beïnvloeden. De vervoerder zal hun procedures uitleggen, evenals eventuele procedures voor het claimen van schadevergoeding.We zullen altijd ons best doen om dit proces te helpen wanneer de klant contact opneemt via info@hoagardcom

Voor alle Europese en internationale bestellingen, als uw pakket niet is afgeleverd buiten de ETA-tijd, neem dan contact op met info@hoagard.com

Houd rekening met 10 dagen na de ETA-tijd voordat u een nieuwe levering of terugbetaling aanvraagt. HOAGARD zal altijd ons best doen om u te lokaliseren en u op de hoogte te houden van onze levering indien nodig.



.